Wallfield Prison
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dancing with shadows

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lucy Black
Admin
Lucy Black


Aantal berichten : 27
Dollar : 150
Registratiedatum : 27-08-16
Leeftijd : 21

Character sheet
Age: 20
Crime: Murder, Drugs, Torture
Items:

Dancing with shadows Empty
BerichtOnderwerp: Dancing with shadows   Dancing with shadows Emptyvr dec 30, 2016 6:13 pm

Met nog half nat haar van de douche slofte ze door de gangen onderweg naar de buitenplaats. Ze haalde haar hand een keer door haar haar en keek met kille ogen rond. Het was tijd de oude Lucy boven water te halen, de kille en agressieve en daar zou ze vandaag me beginnen. Ze rolde met haar schouders en liep iets rechter op met haar lichaam. Ze keek nog een keer rond en besloot naar de picknicktafel te lopen. Met haar armen over elkaar liep Lucy naar de tafel toe en ging daar al snel zitten. Nee, dit was niet de beste versie van haarzelf en ook niet haar favoriet die ze had gehad door de jaren heen. Ze schudde met haar hoofd en legde deze, samen met haar armen op de tafel. "Ik wil gewoon een kopje thee." Bromde ze naar niemand met haar Britse accent goed hoorbaar. Ze had wel eens een reclame op tv gezien van iemand die iets at en weer een goed humeur had, zoiets had zij ook met thee.

Mette Jörgensen



Terug naar boven Ga naar beneden
Mette Jörgensen
Admin
Mette Jörgensen


Aantal berichten : 13
Dollar : 210
Registratiedatum : 27-08-16

Character sheet
Age: 25
Crime: Hard drugs bezit etc
Items:

Dancing with shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with shadows   Dancing with shadows Emptyvr dec 30, 2016 6:24 pm

Na een zware nacht, was ze dan eindelijk wakker aan het worden. Normaal koste het haar eeuwen en koffie of alcahol om wakker te worden, maar bewakers die in je oren schreeuwen helpen ook wel. Ze droeg haar blonden haar in een rommelige knot. Ze was zoals bijna altijd vol energie, en ze had dan ook moeite met stil zitten aan de tafel waar ze nu al een tijdje had gezeten. Haar ogen schoten van de ene kant van de binnenplaats naar de andere,  opzoek naar iets wat haar bezig kon houden. Misschien was het daardoor dat ze niet door had dat er iemand naast haar kwam zitten, tot dat de vreemdeling begon te praten.    "Ik wil gewoon een kopje thee." bromde het duidelijk engelse meisje. Ze grijnsde "Sorry, dat is in de boston harbour gegooid"  ze grinnikte kijkend naar de vreemdeling    
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy Black
Admin
Lucy Black


Aantal berichten : 27
Dollar : 150
Registratiedatum : 27-08-16
Leeftijd : 21

Character sheet
Age: 20
Crime: Murder, Drugs, Torture
Items:

Dancing with shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with shadows   Dancing with shadows Emptyvr dec 30, 2016 6:54 pm

Ze had niet gezien dat ze aan een tafel ging zitten die al bezet was dus schoot ze bijna een halve meter de lucht in toen ze een onbekende stem hoorde. "Sorry, dat is in de boston harbour gegooid" Ze legde haar hand op haar hart. "Bloody hell" Een kleine grinnik rees in haar keel voordat ze haar hand uitstak. "Lucy." Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze de vreemdeling aan. "Je hebt niet heel toevallig een paar scones voor me he?" Ze leunde met haar hoofd op haar hand terwijl ze haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mette Jörgensen
Admin
Mette Jörgensen


Aantal berichten : 13
Dollar : 210
Registratiedatum : 27-08-16

Character sheet
Age: 25
Crime: Hard drugs bezit etc
Items:

Dancing with shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with shadows   Dancing with shadows Emptyvr dec 30, 2016 10:30 pm

"Bloody hell" Zei de vreemdeling, een hand op haar haart. Mette grinnikte en kon duidelijk eentje bij haar horen "Lucy." ging ze verder. Mette gaf haar een hand een grijnsde "Mette". "Je hebt niet heel toevallig een paar scones voor me he?" zei lucy. Mette lachte terwijl ze met haar voet op de betonnen vloer tapte "Nej undskyld" ze schudde haar hoofd "Oh sorry, ik bedoel, nee sorry" lachte ze. "Waarvoor zit jij vast, wacht laat me raden!" ze stond op en liep heen en weer. Na een tijdje stopte ze "Je bent brits!, dus waarschijnlijk, ehm alcahol! Het heeft iets te maken met alcahol! Dat moet wel, engelse en hun drank....niet van elkaar te scheiden!" Ze klapte "Ja toch?!" ze ging weer zitten haar ogen wijd open terwijl ze lucy aan keek "Toch?!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dancing with shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with shadows   Dancing with shadows Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dancing with shadows
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wallfield Prison :: Prison outside :: Buitenplaats :: Picknicktafel-
Ga naar: